Social Icons

woensdag 14 mei 2014

Moederdag

 Het is alweer eventjes geleden dat ik wat geplaatst heb. Mijn zwangerschapsverlof is helaas weer voorbij en ik heb daardoor ook weinig tijd om te freubelen. Ook lagen mijn spullen allemaal beneden en als ik dan 's avonds bezig ben kon ik het niet laten liggen omdat de oudste gerust alles van tafel afveegt de volgende dag. Daar baalde ik wel van dus ik heb alles verhuisd naar mijn hobbykamer op zolder. Het duurde even om alles opnieuw in te richten maar dat is gelukkig gelukt en kan nu weer heerlijk freubelen en alles laten liggen als ik het niet afkrijg. 
Bovenstaand kaartje heb ik voor mijn schoonmoeder gemaakt voor moederdag. Simpel kaartje maar de tekst zegt voldoende. Vind deze stempel heel leuk net als de embossingfolder die toch wel een van mijn favorieten is. In de dozen van Stampin' Up! zit ook bijna altijd van dat bruine inpakpapier om de dozen te vullen. Vind het zonde om het weg te gooien dus ik heb het papier gestempeld met een van de bloemen van flower shop met diverse kleuren bruin zodat je een leuk inpakpapier krijgt! 
Gebruikte stempels: Vivid vases, Flower Shop(inpakpapier)
Gebruikte cardstock: Whisper white en Crisp Cantaloupe
Gebruikte kleuren: Crisp Cantaloupe, Pistachio Pudding, Summer Starfruit en Coastal Cabana. Voor het inpakpapier heb ik gebruikt: Early Espresso, Crumb Cake en Baked Brown Sugar.
Overige materialen: Crisp Cantaloupe Ruffle Stretch Trim, Sweet Sorbet designpaper en Decorative Dots embossing folder.

Groetjes Corrie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten